screen_shot_2016-12-03_at_21_01_20.png"

Makeup Hair & Outfit Blog

Smink, haj, divat blog

Arcápolás/ smink eltávolítás - Tonikok

2016. július 24. 19:56 - K.Blanka L.

image_325.jpeg
A bőröm állapotától függően váltogatom az arctonikokat. Álltalában olajos bőröm van, de előfordul, hogy dehidratáltá válik.  Szerintem ezzel sokkal jobbat teszünk a bőrünknek, egyrészt nem szokik hozzá a bőr egyetlen egy kencéhez sem, másrészt egész évben szép, hidratált, pont optimális (nem túl száraz nem túl zsíros) lesz a bőrünk.

Az arctisztításhoz, sminkeltávolításhoz:

Ebelin: Hegyes és lapos végű fültisztító pálcika

Kék pille: sima pálcika

Ebelin: vattakorong

image_326.jpeg

Az első arclemosó Vichy pureté thermale 3 az 1 ben micelláris tisztító víz, tonik és smink eltávolító. 200ml Érzékeny szeműek is használhatják. Hypoallergén. 

Vélemény: Az illata nagyon meglepett, mert a többi vichy terméknek amit eddig próbáltam, mindnek nagyon kellemes illata volt. Ennek olyan mintha poros, dohos vizet szagolnék. Először azt hittem rosszat vettem, viszont a szavatossági dátuma jó volt és utána is olvastam, és kiderült, hogy ilyen. A szaga miatt vonok le csillagot. A bőrt nagyon jól felfrissíti, tisztíti, a sminket viszont közepesen távolítja el. Engem ez nem zavar, mert mindig előtte jól megtisztítom az arcomat, arclemosóval, és ezért csak a maradék sminket kell eltávolítania. Szemsminket is könnyedén el tudja távolítani, de én nem kifejezetten ajánlanám a nagyon érzékeny szeműeknek. Egyrészt, mert nem hidratál, másrészt tudja irritálni a szemet ha belekerül. Ettől függetlenül jó arctisztítónak mondanám. Minden bőrtipusra megfelelő.

5/4,5

Patikákban kapható.

image_323.jpeg

 Garnier tisztító, pórusösszehúzó tonik.

Az illata nem kellemetlen. Drogériás viszonylatban egyáltalán nem rossz. Lehet érezni benne az alkoholt ami lehet negatívum, de pozitívum is. Akkor szoktam használni amikor nagyon ellepnek a pattanások és szükségem van szárításra és fertőtlenítésre. Különösebben nem csinált csodát a bőrömmel, de jót tett neki. Szalicílsavat is tartalmaz. Pórusokat is szépen összehúzza. Kár, hogy nem hypoallergén.

5/4,5

Drogériákban pl.: dm, rossmann, müller kapható.

image_324.jpeg

 Douglas Purifying Cleansing water (micellás víz)

Az utazós méretben van meg. 50ml. Most pont akció is van rá. Eddig még nem próbáltam a Douglas sajátmárkás termékeit, de amikor megláttam, hogy nem allergén és parabénmentes így gondoltam kipróbálom. 

Egész jól  működik, fantasztikusan tisztít, és eltávolít mindent. Az illata is tetszik. Nagyon kellemes csalódás ért vele, szerintem muszáj lesz majd kipróbálom a szemlemosóját is. Az ára is megfizethető. Akkor használom amikor a bőröm több hidratálást igényel.

5/5

Douglas üzletekben kapható.

image_322.jpeg

Vichy Normaderm micellás víz

 Mindig alaposan megválogatom, hogy mit használok az arcomra, ezért szoktam főleg patikait használni mindenből, de legalábbis a legfontosabb számomra, hogy ne tartalmazzon káros összetevőket. 

Hatalmas kedvencemmé vált. Cinket tartalmaz. Állítólag lehet szem köré használni, de én nem nagyon mertem, mert ami cinket tartalmaz az állatalában nem száraz bőrre van. A szemem köré mindig száraz bőrre való termékből merek tenni. És ez a Normaderm sorozat csak is problémás bőrükeknek van.

Az illata ennek sem tökéletes , hasonló mint szárazbőrüeknek való változatának, de ennél megbocsájtom, mert nagyon jól megtisztítja az arcomat és alig van pattanásom, amióta ezt használom.

5/5

Patikákban kapható.

image_321.jpeg

 

(A képek sajátok)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mhao.blog.hu/api/trackback/id/tr188911026

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása

Copyright © 2016 Makeup Hair and Outfit blog Minden Jog fenntartva!