screen_shot_2016-12-03_at_21_01_20.png"

Makeup Hair & Outfit Blog

Smink, haj, divat blog

Elseve Extraordinary selymes olaj Teszt

2016. május 17. 10:32 - K.Blanka L.

 Elseve Extraordinary selymes olaj Teszt


image_296.jpeg

A joy napokon sikerült beszereznem a L'Oréal Paris Elseve Extraordinary hajápoló olaját. Már nagyon rég szerettem volna kipróbálni. Ezidáig csak fújható vagy krémes hajápolókat használtam, próbáltam főként a Gliss kur-tól.

Rengeteg pozitív véleményt olvastam és hallottam róla, ezért döntöttem úgy, hogy nekem ezt muszáj kipróbálnom. :)

100ml mindössze, de nagyon kevés is elég belőle.

Ápoló olajok napsütéses csomagolásban:

Kamilla kivonat,

Kókuszolaj,

Lótuszvirág kivonat,

Lenvirág kivonat,

Tiaré virág kivonat,

Vadrózsa kivonat,

Szójababolaj

 

Maga a termék átlátszó, nagyon könnyen felvihető. Gyorsan beszívódik, nem hagy maga után ragacsos vagy zsíros, olajos érzést, helyette fényes, jó illatú, egészségesebb és könnyebben kifésülhető lesz a hajam.

image_297.jpeg

 Állítólag minden hajtípusnak megfelel, én ebben kételkednék, mert én egy zsíros hajra nem tennék + olajat. Viszont  a zsíros haj vége is tud töredezni, így csak hajvégekre lehet tenni belőle. ;)

 

image_298.jpeg

Az ára akció nélkül 2000Ft körül van.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mhao.blog.hu/api/trackback/id/tr548724104

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása

Copyright © 2016 Makeup Hair and Outfit blog Minden Jog fenntartva!