screen_shot_2016-12-03_at_21_01_20.png"

Makeup Hair & Outfit Blog

Smink, haj, divat blog

Aktuális Kedvencek és csalódások

2016. július 28. 15:19 - K.Blanka L.

Aktuális Kedvencek és csalódások rövid review  - Palmolive, Misslyn,Uriage,Douglas,Essence,Claire's,Nivea

Kedvencek:
image_339.jpeg

 

 Misslyn bronzosító

Már nagyon rég kerestem egy drogériás matt és pigmentált bronzosítót ami nem túl sárga, hanem természetesen hat az arcon. Nagy örömömre megtaláltam ezt a bronzosító púdert ami hihetetlenül bevált nekem. 

A külseje nagyon, de nagyon hasonlít a The Balm termékeihez. Kis könyvecskének kinéző színes pop-artos csomagolás. Az ára viszont annál olcsóbb. Míg a The Balm bahama mama bronzosító /kontúrozó púder 4-5000Ft, ez a termék 1590Ft. 

 

image_340.jpeg

 Sajnos a képen nem annyira jön át a valódi színe, mert ennél valamivel sötétebb és nem ennyire narancssárgás.

A tónusa meleg. Én kifejezetten szeretem a meleg tónusú termékeket, főleg a bronzosítókat, viszont a kontúrozáshoz kevésbé használhatók. 

image_341.jpeg

Volt a pulton sötétebb misslyn bronzer is, amelynek az árnyalata teljesen jó kontúrozáshoz, mert sokkal hidegebb tónusa van. Nagyon hasonlít a bahama mama bronzer színéhez. 

image_342.jpeg

Az aktuális kedvenceim közé tartozik. :)

image_343.jpeg

Palmolive aroma sensations so sweet tusfürdő gél

 A következő termék nem smink, de annál jobb illatú, fantasztikus tusfürdő gélről van szó.

Roobios tea, rózsa és mandula illatfelhője egy-egy fürdés után beteríti az egész szobát. Nagyon ritka, ha megmarad a tusfürdő illata bőrön. Ennek a terméknek elképesztően tartós.

Pozitívan hat az ember közérzetére.

image_345.jpeg

 Én is azzal a problémával küzdök, hogy elég fehér bőröm miatt nagyon hajlamos vagyok a napégésre, ezért különösen figyelek arra, hogy nyáron minőségi naptejet válasszak.

Az arcomra az Uriage eau thermale gyógyszertári arcra való naptejet használtam. 

Olajmentes, parfüm mentes, hypoallergén termék, 50+ fényvédő faktorral. 40ml

Hatalmas kedvenc! Nem okozott pattanásokat, egyszer se égtem le a napon. 

Egy negatívum, hogy az állaga nagyon sűrű és ezért nehezebben lehet eldogozni a bőrön. Valószínűleg azért, hogy minél vastagabb védő réteget képezzen a bőrön. Smink alá is felvihető. Ennek az ára drágább mint egy drogériás fényvédőé, de ez azért van, mert ez termék kifejezetten napra érzékeny bőrre lett kifejlesztve.

 Douglas arclemosó tonik

Erről írtam ebben a bejegyzésben---> http://mhao.blog.hu/2016/07/24/arcapolas_tonik

image_344.jpeg

   Csalódások:

image_352.jpeg

 Nivea clear-up strips mitesszer eltávolító tapasz

A krémmániás pozitív vélemények hatására döntöttem úgy, hogy ezt ki kell próbálnom. Attól tartok csalódnom kellett ebben a termékben. Nem fűztem hozzá túl nagy reményeket, de elvártam volna, hogy legalább pár mitesszert eltávolítson. Teljes pénzkidobás megvenni.

image_354.jpeg

image_353.jpeg

Essence Pure skin púder

Hol is kezdjem..

Álltalában meg vagyok elégedve az Essence termékeivel, de ez a púder nagy csalódást okozott. Az ,,állaga" szó szerint kő kemény. Hiába kapargattam le a púder felső rétegét, egyáltalán nem fog. Se szivacsok, se ecsettel. Arról nem beszélve, hogy nem pattanástalanít, hanem pont ellenkezőleg, pattanásokat okozott. 1000Ft

image_346.jpeg

 Claire's expert lash szempillaspirál

Kezdjük azzal, hogy a csomagolása fogott meg. 2 fizet 3 kap akción választottam, így ingyen volt szerencsére. 

image_349.jpeg

A keféjére nem tudok mit mondani. Borzalmas. Egyrészt túl sok festéket visz fel, másrészt túl apró sörtéi vannak, amik miatt össze ragadt, festéktől csöpögő, elázott szempillákat lehet elérni..

image_350.jpeg

 A legnagyobb negatívum az, hogy irritálta a szemem, és csaknem begyulladt tőle. 

image_351.jpeg

 Essence stays no matter what vízálló szemceruza

Nagyon sajnálom, hogy még egy essence termék került a csalódásaim közé, mert amikor akciósan megvettem és kipróbáltam, meg voltam elégedve a minőségével(krémes, mély fekete). 

image_347.jpeg

 Majd amikor elhasználtam a hegyét és hegyezni vagy alul tekerni szerettem volna, nem tudtam. Kemény, hegyezhetetlen műanyag. Leszedhető hátsó része fogalmam sincs mire van. Nagyon csalódtam!

image_348.jpeg

Nektek milyen termékek váltak be és melyek nem?

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mhao.blog.hu/api/trackback/id/tr438913698

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása

Copyright © 2016 Makeup Hair and Outfit blog Minden Jog fenntartva!