screen_shot_2016-12-03_at_21_01_20.png"

Makeup Hair & Outfit Blog

Smink, haj, divat blog

Rimmel matt BB Teszt

2016. március 19. 12:53 - K.Blanka L.

Rimmel Matt Bb krém Teszt

image_110.jpeg

2 évvel ezelőtt eléggé szenvedtem a pattanásoktól(hozzáteszem, mostmár nem :) ), szerettem volna egy bb krémet ami eltünteti, és mellette nem okoz több pattanást, nem ront a helyzeten. Hiába keresgéltem, rengeteg mindent kipróbáltam, semmi nem vált be. Az összes bb krém nagyon olajos hatású volt, fénylett tőlük a bőröm, és még jobban kihozta a patikat. Na akkor azt mondtam, elég lesz ez, én fogom magam és veszek egy erős fedésű alapozót és kész, mert én ilyen fejjel nem fogok utcára menni.

Az alapozók általában jobbak a zsíros bőrnek, mert kevésbe krémes, olajos állaguk van mint a bb-knek. És egyik nap rátaltáltam erre bb krémre,és adtam neki egy esélyt hátha tényleg nem rossz. Sajnos egy kicsit lekopott egy két helyen.   30ml nekem nagyon sokáig elég. Elsőre annyira nem lett ez se a kedvencem, mert túl folyósnak találtam az állagát. Az illata engem egy naptejre emlékeztet, persze miután felvittem a bőrömre, már nem lehetett érezni. Napokig próbálgattam, mentem tornázni, futni, és elég jól bírta, elég tartósnak bizonyult, de kicsit azért a nap végére átfényesedett. Azóta ezt is megoldottam, hogy lecserélem az akkori púderemet, a rimmel stay matt-re, így együtt ez a kettő tökéletes páros lett. Körülbelül 2 rétegben fed normálisan. A bb krémek közül eddig ez fed a legjobban és ez sem teljesen matt, de a többihez képest eléggé mattnak számít. :D A bőrömet nem szárítja, olajmentes, nagyon nagy hidratálást nem tapasztaltam, de végülis nem rossz. Mindig teszek alá hidratálókrémet, ami pattanások ellen van és tulajdonképpen ez a bb krém hagyja, hogy dolgozzon alatta a pattanás írtó krém, egyáltalán nem okoz több pattanást. Mostmár szinte egyáltalán nincsenek pattanásaim,  néha kijön egy-egy, inkább csak pirosság szokott lenni. Lefotóztam, hogy lássátok, hogy mennyire fed.Lehet így nehezen fogjátok látni a képen, de szépen kiegyenlítette a bőrömet, és elfedte az apró pici bőrhibáimat. Ha rajtam van, olyan mintha nem lenne rajtam semmi. Nem érzem egyáltalán, nem nehezít el mint egy alapozó, és mások számára is láthatatlan. Nyilván ha nagyon sok bőrhibád van akkor elengedhetetlen mellette egy kis korrektor, de legalább  bőrödet kiegyenlíti teljesen, elfedi a pórusokat, és a kisebb bőrhibákat, bőrpíreket. Spf 15 fényvédő is van benne.

A fények miatt kicsit világosabbnak látszik a bőröm, bár nem sokkal sötétebb élőben sem. :) most egy picit rosszabb állapotban van a bőröm sajnos, de legalább látszik, nagyjából, hogy mennyire fed.

image_7.jpeg

Kinyomva a kézfejre:

image_9.jpegAttól tartok, hogy hiába imádtam ezt a bb krémet,de nem fogom újra venni, mert nem tetszenek az összetevői. Már találtam is egy olyat amiben pattanás elleni dolgok is vannak, nagyon jó összetevőkkel, de majd ha leteszteltem, akkor fogok róla írni, mert addig nem tudok róla normális véleményt alkotni. 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mhao.blog.hu/api/trackback/id/tr668498428

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása

Copyright © 2016 Makeup Hair and Outfit blog Minden Jog fenntartva!