screen_shot_2016-12-03_at_21_01_20.png"

Makeup Hair & Outfit Blog

Smink, haj, divat blog

Katy Perry Meow illat - Teszt

2016. augusztus 13. 17:31 - K.Blanka L.

Katy Perry Meow eau de parfum 

image_370.jpeg

Nehéz olyan parfümöt találni, amelynek édes az illata, de nem egy egyszerű vattacukor illat, amitől fejfájást kapsz. Már nagyon rég keresgéltem a parfümök között, hátha megtalálom a tökéletes mindennapi, elegáns, édes illatot.

Általában nem vagyok oda a sztár illatokért, de amikor megláttam ezt az aranyos, cicás csomagolást, gondoltam adok neki egy esélyt.

Illatjegyek: 

Fej: mandarin, körte, jázmin, gardénia

Szívjegy: lonc, gyöngyvirág, narancsvirág

Alap: borostyán, vanilia, szantálfa, pézsma

Fantasztikus, pont olyan amilyet szerettem volna. Nem kihívó, romantikus, fiatalos illat. Legjobban a vaníliát lehet érezni benne, és szerintem egyáltalán nem hasonlít az Aquolina Pink Sugarhoz, mert ez nem csak egy egyszerű cukor illat. Sokkal nőiesebb és elegánsabb.

image_371.jpeg

A fejét le kell szedni használat előtt.

image_372.jpeg

Elég 2-3 fújás belőle, és 6 óráig marad rajtam az illata. Ősszel és télen szoktam használni, mert nyáron jobban szeretem a gyümölcsösebb, frissítőbb illatokat.

2011 Decemberében jelent meg.

Az üveg kinézetét a vintage tejesüvegek inspirálták. Gyönyörű üvege halvány rózsaszín/ rózsaarany. Van rajta egy charm (medál).

Katy Perry legelső illata a Purr, kissé töményebb és virágosabb. Nekem a meow nyerte el jobban a tetszésem.

image_373.jpeg

Különböző kiszerelésben lehet kapni: 30ml, 50ml, 100ml, 175ml, illetve 2ml-ben is.

Beszerezhető: Parfüméria üzletek, notino.hu (iparfüméria)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mhao.blog.hu/api/trackback/id/tr710408070

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása

Copyright © 2016 Makeup Hair and Outfit blog Minden Jog fenntartva!