screen_shot_2016-12-03_at_21_01_20.png"

Makeup Hair & Outfit Blog

Smink, haj, divat blog

TheBalm Betty-Lou manizer bronzer Teszt

2016. március 14. 11:40 - K.Blanka L.

TheBalm Betty-Lou manizer bronzer

Már rég óta szemezgettem vele de sosem tudtam rávenni magam hogy megvegyem és tulajdonképpen féltem is attól hogy túl csillámos lesz mit egyáltalán nem szeretek mert nagyon természetellenes hatást kelt. Szerencsére kellemesen csalódtam és egyáltalán nem olyan amilyennek gondoltam.   És nagyon megérte. Rendkívűl jól pigmentált, gyönyörű arany barnás színe van, lehet használni szemhéjpúderként, meg highlighteres bronzosítóként is.

image_124.jpeg

  Tulajdonképpen gyönyörű szép fényt ad is ad az arcnak. Egyáltalán nem porzik szóval nagyon sokáig elég lesz és ugye 8,5g.  Szeretem hogyha egy púderen kb 2-3 használat nem látszik meg. Nem kontúrhozásra való hanem  szép ragyogó barnaságot kölcsönöz az arcnak. 

image_130.jpeg

Ettől a márkától ez az első smink termékem és nagyon meg vagyok vele elégedve és gondolkodtam azon hogy jó lenne még vásárolni tőlük. A TheBalm cosmetics-et sajnos Magyarországon nem lehet kapni, csak internetes webshopokból lehet rendelni egyelőre. Az Iparfüméria.hu láttam, hogy elég jó áron kapható. http://www.iparfumeria.hu/thebalm/betty-lou-manizer-bronzosito-es-arnyekolo/

Azt hiszem még ezenkívül még kb 2 kompaktba csomagolt sminket lehet kapni ettől a márkától: Mary-Lou Manizer highlighter, Cindy-Lou Manizer pirosító és egyben highlighter. Mindkettő nagyon szép de én nem szeretem annyira highlightereket,  viszont aki szereti és már régóta keres egy jót, annak az lesz a kedvence , a pirosító meg túl halvány, meg világos lenne nekem, inkább az is  highlighternek mondható. 

image_129.jpeg

Bal oldalt láthattok egy képet, amelyen látszik a valós színe a terméknek. A tónusát narancsosnak mondanám. Sárgás tónusú bőrön  mutat  jobban. Világos és barnítottabb bőrszínen is egyaránt szép. De szerintem akkor mutat a legszebben, amikor nyáron lebarnulsz és a napbarnított bôrrödre viszed fel. Abszolút nyári kedvenc! Illata nem nagyon van, maximum hogyha közelebbről szagolom meg, akkor mintha éreznék egy kis kellemes halvány parfümös, púderes illatot.  A csillámok nagyon apróak benne,szinte alig láthatóak, csak selyemfényként jönnek elő.  Szépen mutat hogyha pirosító helyére visszük fel, mert a gyönyörű meleg tónusa szinte kivirultá varázsolja az arcot. Nagyon szeretem használni bronzos sminkekhez, sosem maradhat el. Kipróbáltam szemhéjon is, és egyszerűen elképesztően ragyogó szemsminket tudtam vele elkészíteni. Tulajdonképpen semmi rosszat nem tudok mondani erre a termékre!  Csomagolása (a doboza) is nagyon szép. :) 24$ De az iparfümérián Ára 6000Ft.

   image_125.jpeg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mhao.blog.hu/api/trackback/id/tr658475458

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása

Copyright © 2016 Makeup Hair and Outfit blog Minden Jog fenntartva!