screen_shot_2016-12-03_at_21_01_20.png"

Makeup Hair & Outfit Blog

Smink, haj, divat blog

Szemhéjalap

2016. március 12. 12:11 - K.Blanka L.

Szemhéjalap:

Régen tulajdonképpen sajnáltam rá a pénzt, nem akartam szemhéjalapot venni. Az igazság az, hogy a mai napig nem vettem csak kaptam :D egy Pupa szemhéjalapot, ami szerintem elképesztően jó, és akkor jöttem rá, hogy mennyire is fontos a szemhéjpúder alá vinni valamit.

Nagyjából ugyanaz a szerepe mint az arcra való primernek, de a szemhéjra még fontosabb, hogy tegyél. Arcra való primert ne tegyél, mert igaz, hogy nagyjából ugyanaz a funkciója mindkettőnek, de az összetevők mások. A szemhéjbázisok szemészetileg teszteltek, könnyebb és picit olajosabb az állaguk. A szemhéjpúderek állaga nagyon száraz, még akkor is, ha mikroszemcsés jó minőségűt használsz. Beleül a kisebb mélyedésekbe, ráncokba, összegyűlik a szem alatt, mert semmi sem köti oda így lepereg. A szemhéj primer előkészíti a szemet a sminkeléshez, kisimítja, feltölti a bőrredőket, és tartósabbá teszi, könnyebben simul fel majd rá a szemfesték és még pigmentáltabb is lesz.  Csak alkalmakkor szoktam használni szemhéjpúdert és mostmár nagyon fontosnak érzem, hogy mindig tegyek alá primert.  Ez a pupa primer nagyon tartós és elképesztően kisimítja és selymessé teszi a bőrt és ,de nincs semmi színe, egyáltalán nem fed, viszont akik fedést is szeretnének a személyukra, azoknak nagyon ajánlom a Mac paint pot-ot.

 Jó minőségű eye primerek:

Urban Decay Primer Potion Original Szemhéjalapozóe.l.f. SzemhéjalapozóArtdeco Szemhéjalapozó

 1.Pupa 3290 Ft  2. Mac paint pot 6100Ft   3. Urban Decay 20$  4. Elf  1000Ft körül  5. ArtDeco szemhéjbázis  2590Ft

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mhao.blog.hu/api/trackback/id/tr878469786

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása

Copyright © 2016 Makeup Hair and Outfit blog Minden Jog fenntartva!