screen_shot_2016-12-03_at_21_01_20.png"

Makeup Hair & Outfit Blog

Smink, haj, divat blog

Clinique chubby stick set Teszt

2016. március 12. 12:49 - K.Blanka L.

Clinique whole lotta chubby stick set Teszt

 

 

Egyszerűen imádom ezt a szettet! 5 féle chubby stick található benne. Eddig ez az első clinique sminktermék amit próbáltam, és meg kell hagyni, hogy elképesztően jó,és nagyon szívesen vennék még sminkcuccokat tőlük. 
Van benne:

1.Clinique chubby stick baby tint 
2.Clinique chubby stick (sima)
3.Clinique chubby stick intense
4.Clinique chubby stick shadow tint for eyes
5.Clinique chubby stick Cheek clour balm
 
1. Poppin'poppy (baby tint): Nem annyira pigmentált, de ha felvisszük akkor egy nagyon selymes fényt ad, és csak egy kicsit beszínezi az ajkakat. Főleg ápolásra/hidratálásra alkalmas. Tetszik az a halvány rózsás/barackos szín amit el lehet vele érni. 1,2g
 
2. Curvy candy(sima): Jól pigmentált, nagyon szép természetes rózsaszín színe van. Jól hidratál. Matt. Szerintem megfelelően tartós is. Én ezt nagyon szeretem, mert szinte megeggyezik a színe a szám színével. 1,2g
 
3. Mightiest maraschino (intense): Mondhatni, hogy a kedvenceim közé tartozik. Hihetetlenül tartós és jól pigmentált ahhoz képest, hogy egy színezett ajakápoló, igaz benne van a nevében, hogy,,intense", hogy intenzív, de ez legalább tényleg betartja azt amit ígér! Nyilván, ha intenzív vörös ajkakra vágysz egy alkalmi sminkhez, akkor nem ez az amit keresel, de a mindennapokra tökéletes. Teljesen matt. Mivel a clinique termékek a jó összetevőkről, és a parfüm mentes termékekről híresek, így ezek a chubbyk gyönyörűen  ápolnak és természetesen illatmentesek. 1,2g
 
4. Bountiful beige (shadow tint): Pezsgős, bézs, fényes és kitekerhetős krémes ceruza. E vitamint is tartalmaz. Nekem nagyon teteszik a visszafogott színe, viszont egy baj van vele, ha kicsivel vastagabban viszed fel akkor beleülhet a mélyedésekbe, ráncokba. 1,7g
 
5. Amp'd up apple: Ez egy kitekerhetős krémpirosító stick. Matt. Gyönyörű színe van, nekem olyan mályvás/rózsás/barnás. Őszre tökéletes. Nem kopik le, hanem nagyon szépen a helyén marad több órán keresztül is. 3,6g
 
Igaz, hogy ezek nem teljes kiszerelésű termékek, de valószínűleg, hogy így tesztelgetés nélkül nem tudtam volna, hogy melyiket vegyem meg később. Kb fél, 1/3 kiszerelésűek ami nekem jó időre elég lesz. Főleg nagy pozitívum az is, hogy teljesen hipoallergének, illatmentesek, nem irritálják a bőrt, vitaminozottak, és nincs bennük káros anyag.
100% allergia teszteltek! Ez a termék 9200 ft ba kerül, viszont én ünnep utáni leárazáson jutottam hozzá és szerintem nagyon jól megérte, mert külön külön a termékek kerülnek kb annyiba mint ez az egész doboz ha a teljes kiszerelést vennéd külön külön.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mhao.blog.hu/api/trackback/id/tr608469900

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása

Copyright © 2016 Makeup Hair and Outfit blog Minden Jog fenntartva!